Πόσος χρόνος απαιτείται για την παράδοση της παραγγελίας μου;

Για κάθε παραγγελία που αποστέλλεται εντός Ελλάδας, απαιτούνται 1-2 εργάσιμες ημέρες. Σε δυσπρόσιτες περιοχές ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος κατά 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Αποστέλετε προϊόντα στο εξωτερικό;

Αυτή τη στιγμή αποστέλλουμε μόνο εντός Ευρώπης.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Λάβετε υπόψη ότι όταν επιστρέφετε ένα προϊόν, είναι πολύ σημαντικό να δηλώσετε τον αριθμό παραγγελίας καθώς και το όνομα και τη διεύθυνσή σας. Χωρίς αυτές τις λεπτομέρειες, δε θα μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον, απαιτείται λεπτομερής περιγραφή του προβλήματος – εάν έχετε κάποια αξίωση. Θυμηθείτε να μας παράσχετε μια απόδειξη για τις χρεώσεις των εξόδων αποστολής, εάν πρέπει να τα επιστρέψουμε.

Η διεύθυνση επιστροφής είναι η εξής:

Συντεχνιών 6, Κοζάνη, Τ.κ. 50131, Ελλάδα

Ανάλογα με την ταχυδρομική υπηρεσία που χρησιμοποιείτε, το προϊόν θα φτάσει σε διαφορετικό χρόνο. Μόλις λάβουμε τα επιστραφέντα προϊόντα, θα τα επιθεωρήσουμε και θα επεξεργαστούμε την επιστροφή εντός 48 ωρών.

Σε πόσες ημέρες μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν σας, επιστρέψτε απλώς τα μη χρησιμοποιηθέντα προϊόντα στην αρχική του συσκευασία εντός 14 ημερών από την παραλαβή για επιστροφή χρημάτων.

Όταν λάβουμε το προϊόν, θα επιστρέψουμε την αξία του αγορασθέντος προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών εξόδων αποστολής εντός 14 ημερών. Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα τεκμηριωμένα έγγραφα και η συσκευασία να μην έχει σπάσει ή να αλλοιωθεί με οποιονδήποτε άλλο τρόπο – ούτε και το προϊόν. Διαφορετικά, δε θα είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων.

Επιβαρύνομαι εγω το κόστος αποστολής των επιστροφών;

Πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής για να επιστρέψετε τα αγαθά και αυτό πρέπει επίσης να το κανονίσετε μόνοι σας. Τα αγαθά είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στο κατάστημα μας. Βεβαιωθείτε ότι συσκευάσατε το προϊόν με ασφάλεια για να αποφύγετε τυχόν ζημιά.

Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή στο εξωτερικο;

Η αντικαταβολή ισχύει μόνο εντός Ελλάδας.

Μπορούμε να παραγγείλουμε κάποιο συγκεκριμένο ρολόι;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, έχοντας τον κωδικό του προϊόντος και θα σας απαντήσουμε άμεσα για τη διαθεσιμότητα και το κόστος.

Όσα προϊόντα υπάρχουν στο ηλ. κατάστημα είναι διαθέσιμα;

Όλα τα προϊόντα που θα βρείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι διαθέσιμα. Αν υπάρχουν προϊόντα που είναι εκτός διαθεσιμότητας, το πιο πιθανό είναι να τα επαναφέρουμε σε μια μελλοντική παραλαβή προϊόντων.